Marian, dámské sandály na vysokém podpatku Yara rose

3 090 Kč –68 %
dámské elegantní sandály na vysokém podpatku
3 090 Kč –68 % 990 Kč
Skladem
Velikost 36-41
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Platforma: 2,5 cm
Podpatek: 11 cm

POUŽITÉ MATERIÁLY PRO DÁMSKÉ LODIČKY

svršek: kůže
stélka: kůže
podrážka: pryž

OBVYKLÁ VELIKOST

Jedinečné dámské lodičky značky Marian na vysokém podpatku. Tyto originální boty jsou tvořeny koženými pásky s hadím vzorem a černým lemováním. Zapínání na přezku je umístěno na kotníku, pata je plná. Lesklé pásky jsou ve zlaté barvě s odlesky růžové a fialové. Přizpůsobivé kožené pásky a měkká kožená stélka Vám zajistí komfort při nošení. Vysoký podpatek je doplněn platformou. V těchto botkách zazáříte!

Velikost 37 38 39 40 41
Délka vnitřní stélky (cm)  24 24,5 25 26 26,5

Doplňkové parametry

Kategorie: DÁMSKÉ BOTY
Záruka: 2 roky
Barva: zlatá
Materiál: kůže
velikost: 38

Marian je značka specializující se na elegantní obuv, která drží krok s evropskými i celosvětovými módními trendy, ať už se jedná o boty na podpadku, klínku, platformě a nebo o nízkou obuv.

Nově ve společnosti Marian vzniká odlišná linie pod návrhářem Pedro Antón, která nese jeho jméno a startuje kolekcí jaro/léto 2016. Modely této linie jsou velmi mladistvé a moderní.

Současná produkce společnosti Marian je přibližně 1 000 párů obuvi za den. Veškerá výroba je soustředěna v jediné továrně ve městě Elche, což umožňuje výbornou organizaci a kontrolu výrobního procesu od začátku až do konce. Marian si klade za cíl kvalitu a moderní design svých výrobků, používá nejlepší materiály a neopomíjí žádný detail svých modelů.

       

 

HISTORIE

Historie firmy Marian se píše od roku 1974, kdy její zakladatel Tomás Antón vyrobil ve své skromné dílně první páry obuvi a zavedl značku Marian na španělský trh. O 10 let později otevřel svou továrnu, kam přesunul veškerou výrobu obuvi Marian.

Na evropský trh začala firma Marian vyvážet svou obuv v roce 1990 a když o pár let později do podniku vstoupila i druhá generace zakladatelů, podařilo se značce Marian proniknout a získat pevné postavení na mezinárodních trzích.