Marian, elegantní kotníkové boty Alaska Marrón

Značka: Marian
3 090 Kč –67 %
dámské kotníkové boty
3 090 Kč –67 % 990 Kč
Na dotaz
Velikost 36-41
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Výška podpatku: 8,5 cm

POUŽITÉ MATERIÁLY PRO DÁMSKÉ KOTNÍKOVÉ BOTY

svršek: kůže
podšívka: kůže
stélka: kůže
podrážka: pryž

Menší bota. Naši zákazníci Vám doporučují objednat si obuv o půl velikost až o jednu velikost větší, než je Vaše obvyklá.

Velmi elegantní dámské kotníkové boty z jemné hladké kůže na podpatku vysokém 8,5 cm. Podšívka a polstrovaná stélka jsou kožené, což zaručí dokonalé přilnutí obuvi na chodidlo a pohodlnost na každém kroku. Klasický elegantní model je oživen ozdobným koženým šněrováním a zvýšeným okrajem z broušené kůže. Podpatek je také potažen kůží a pro snadné obutí má tento model na patě zip.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: VÝPRODEJ
Barva: černá
Materiál: kůže
velikost: 41

Marian je značka specializující se na elegantní obuv, která drží krok s evropskými i celosvětovými módními trendy, ať už se jedná o boty na podpadku, klínku, platformě a nebo o nízkou obuv.

Nově ve společnosti Marian vzniká odlišná linie pod návrhářem Pedro Antón, která nese jeho jméno a startuje kolekcí jaro/léto 2016. Modely této linie jsou velmi mladistvé a moderní.

Současná produkce společnosti Marian je přibližně 1 000 párů obuvi za den. Veškerá výroba je soustředěna v jediné továrně ve městě Elche, což umožňuje výbornou organizaci a kontrolu výrobního procesu od začátku až do konce. Marian si klade za cíl kvalitu a moderní design svých výrobků, používá nejlepší materiály a neopomíjí žádný detail svých modelů.

       

 

HISTORIE

Historie firmy Marian se píše od roku 1974, kdy její zakladatel Tomás Antón vyrobil ve své skromné dílně první páry obuvi a zavedl značku Marian na španělský trh. O 10 let později otevřel svou továrnu, kam přesunul veškerou výrobu obuvi Marian.

Na evropský trh začala firma Marian vyvážet svou obuv v roce 1990 a když o pár let později do podniku vstoupila i druhá generace zakladatelů, podařilo se značce Marian proniknout a získat pevné postavení na mezinárodních trzích.